Het is een groen gekleurde vet dat hoogwaardige basisoliën met calciumsap bevat. Het heeft een breed scala aan toepassingsgebieden. Het biedt snelle en effectieve smering in verschillende toepassingsgebieden waar de bedrijfstemperatuur niet hoog is.
• Het wordt aanbevolen voor gebruik in vet smeerprocessen van kogel- en rollagers en hydraulische turbines, waarvan de temperaturen niet boven de 70 °C uitkomen.
• Het biedt hoge prestaties in chassis smeerprocessen.
• Het biedt hoge weerstand tegen water en corrosie.
• Het vermindert slijtage en minimaliseert zo de onderhoudskosten.
• Het hecht aan oppervlakken en zorgt voor een goede smering dankzij de vezelstructuur, waardoor het verbruik wordt verminderd.
Fullmaster 15W-40 is een dieselmotorolie die is ontwikkeld met een combinatie van moderne technologie-additieven en hoogwaardige basisoliën. Het voldoet volledig aan de smeerbehoeften van natuurlijk geaspireerde of turbocharged dieselmotoren van zware voertuigen. De speciale formule houdt motoronderdelen schoon en biedt effectieve bescherming, vooral in veelgebruikte en hoog kilometrage dieselmotoren.
TECHNISCHE DEFINITIE
Nivellerende vulstof voor verticale ondergronden en voor gebruik op plafonds voor gestort beton of prefab platen.
Ideaal voor de voorbereiding van prefab platen, bekistingsbeton en voor de renovatie van gestructureerde afwerkingen of glasvezel met een verfafwerking.
TECHNISCHE KENMERKEN
• Droog residu : 75%
• Dichtheid : 1.86
• VOC-gehalte : minder dan 1g/l
SAMENSTELLING EN VERSCHIJNING
Water, calciumcarbonaat, dispersiemiddel, bactericide, fungicide, cellulosevezels, polyacrylaten, kleien, acryl dispersiemiddel.
BENODIGDE HOEVEELHEID
Van 2 tot 4 kg voor de eerste laag. Van 1,5 tot 2 kg voor de tweede laag.
TOEPASSING
SEMIN AIRLESS EXTREM vulstof wordt gespoten met behulp van de Airless-pomp of rotor machine/plat spuitstator in 2 lagen.
De eerste laag moet worden geëgaliseerd met een 60 cm mes of geëgaliseerd met een rechte lat. Na het drogen moet de tweede laag worden gladgestreken met een mes.